CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5, 2011

cUn MeleCun BEb!!!!~



yeah bebeh......
hehehehe~ Alhamdulillah,aku nyew luke parah ape sume mmg beransur pulih...
makin cun melecun....(tolong muntah) =p
idop aku dah ok sket laaaaa, bahu aku dah leh angkat dah...lepas g berurut ngan nenek membe aku,mmg seyes kuat glew nenek nie....x padan ngan keding ape sume...tgn mcm badang dowh...
dont play2 with this mak cik...hihihihih~

luke yg paling lmbat kering,luke yg kat dagu tue....dlm mulut pon ade luke gak,tapi dah lame ok dah.....dasat gak laaa klw nk gosok gg nyew...hohohohoh~
dah ciap jalan sakan dah,abes laaa....lalalalallala~

mgu mid term dah lepas,mmg mcm best glew bz study...tapi last2 tiru gak..(kantoi!!!)
pape pon,idop mesti d tros kan...heheheheh~
aku nak balik buln 3 nie...mintak2 ade tiket mcm murah sket...plis2...huhuhuh
i need to refresh myself...hohohohoH~

misss my fmily a lot!!!~

2 comments:

Anonymous said...

dasat ah makan sushi...bertingkat2 pinggan ko senn..

HusnaSenn said...

jangan jeles!!!!!~ =p