CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 22, 2011

OnlY ThIs ReaSon~




tetbe aku meluat tgk org yg penah sakit kan ati aku......
ntah laaaa,wlwpon die brubah sebaik mane pon....
tapi aku tetap gak bapak glew marah ngan die....pergghh~ dendam smpai mati kah???
x jugak laaa marah smpai mati,just kadang2 aku tgk balik muke die kat FB ke...
blog die yg aku mmg x penah save ape laman web die, tapi hakikat nyew aku ingt sgt
die nyew link tue....tersemat + terpahat gile dlm minda...DAMN!!!~

kdang2 tue,bukn takat die,tgk pasangan die pon aku rase mmg x besh glew laaa....
penah berdepan skali ngan pasangan die,tapi aku hampir2 x dpt tahan nk marah die....
tetbe aku nk kate,aku pompuan yg DASAT!~ tatut2~

bukn ape,aku geram sbb mase tue aku mcm d bodoh2 kan jew...
aku rase,klw waktu die men kan aku tue,aku dah shot abes2an ape yg aku nk kate,perghhh~~
aku rase bukn aku yg sakit,die lagi luke parah kowt.....
bile aku rase,lembut nyew aku dulu,nk kluo perkataan bodoh pon aku rase sush....
tapi skang,hah....brani lha bha ko buat something...matai ko nnt....ndak lame sudaa tue....
(leh laaa speaking2 ala2 sbah nie)......skali skale poyoks lbeh....

bukn sbb pengaruh jugk,tapi aku rase....im just too old to be so bold....LOL~
laki x laki..lantak ape aku....blew org tnye,nape aku kne tinggal ke,dump ke....klako kowt...
adakah sbb aku terlalu bek????hahahahahhaha~ lawak seh.....
tapi skang nie,lantak laaa....ko ade ke,x de ke...sama jew~

pepgi buta dah emo kah??(please laaaa sepok sket)
mungkin penat???mgkin just terkenang parut yg lame???? lalalalalala~ WTVR
pengalaman hidop,leh buat kite jadik matang or mungkin makin terlanjur.....Nauzubillah~

n bnyak bende yg aku lalui,aku paling x mo sahabat2 aku rase jugak....
yup,bukn aku pndang rendah ngan kehebatan korunk nk handle bende nie,but its still hurt
n i afraid of u'all will not gain any trust to others....
aku dah ckup jauh dah d sbb kan mengikot emosi nie.....ikot prasaan.....

n kpada yg berkenaan nie,klw ade terbace...aku mintak maap sbb kdang2 aku rase
mmg nk lempang+maki hamun anda 4 saying that "aku main kan ko je,husna".....
aku just mintak ko mintak maap ngan "husna" tue laaaaa~ aku taw ko dah mintak maap,
tapi bg laaaa alasan yg kukuh untuk mase tue....dlm hati "husna" tue masih ade tnda tnye....
n she hate it...n untuk pengetahuan, hate+benci tue laaa lahir nyew "aku" yg skang nie.....

and its a real story...not a fairy tails......


No comments: