CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 14, 2011

aIrpOt n wKtu~



okeh2....

lepas kesah haru biru sume...

nie ape yg terjadik pada hari semalam mlm yg ag tragedi glew lah..hahahhahaha~

klw aku dah gelak awai2 nie, mksud nyew paham2 laaaa.~

al kesah nyew terjadik apabila ikhwan d kate kan akn pulang ke tanah air sbah nie....

aku n miza mmg taw die akn balik 14hb...sbb die gak yg kate mase kitorg ade msg2 die

waktu cuti mase tue.....tup2 mmg smalam 14hb laaaa kn...tapi x taw flight kol bpe???

tgh hari smalam, ade msg dari moka

moka: wan smpi kk dkat jam 10mlm esok.hrp maklum..


aku pn mcm best jew, kate nk ikot gak...sbb mmg diorg akan amek gune moto jew.....

then mlm tadi pon menjelma laaa...14hb....moka soh kuor kol 9.30mlm...ok laaa...

no hal ape sume,moka mesti akan ajak kahar~

9.30mlm kiorg gerak 3 moto, 4 org......aku ade bawak miza a.k.a bilis~ hehehehee

tup2 smpai sane kol 10 laaaa,sbb men2 atas jalan jap...hahahhaha~

aku n miza saje jew masuk, diorg dok luo smoking.....kitorg tgk laaaa ketibaan


kuala lumpur:9.15 arrived


aku n miza kate laaa, "cian glew lame tgu....ntah2 wan dah ade kat luo dah ngan moka n kahar"

kot2 nk cover malu,kitorg pon blah laaaa kuor,tgk iorg dah ade ke....smpai2 kat moto,

tgk moka n kahar jew...tny laaa moka "mane ikwan???x kan x msg ag???ke dah nek teksi dah??"

then moka saje mcm nk wat lawak.."die kat KKIA kowt...kitorg dah gelak2 kot2 btol2 kitorg

silap g airpot.... moka msg wan pas2...then,wan blas msg mcm nie


wan: bkn ari nie, ari ahd....


kitorg nie nk kate biar tol ke x??ape kah????? moka pon kate laaa, klw brani tpn laaa

wan...aku pon dial jew laaaa, mintak2 wan saje jew wat lawak kew ape...hohohoho~

perbualan nyew lbeh kurang mcm nie laaa...


aku: elo, leh ckp ngan ikhwan....

wan:hah, nie ikhwan.....

aku: ko kat mane nie wan???? (nada mendata biase)

wan: aku ade kat KL nie.....~

aku: (gelak sket) kpala hotak sengal anda, buat ape dok KL ag???? (gelak habes)

wan: (gelak gak) aku ade kat KL ari ahad baru balik...

aku: ko bukn kate balik ari nie kew???? mase tue ko ckp ngan miza pon mcm tue gak..

wan: aku balik ahad laaaa, 16hb...mgkin aku silap ckp kot...akju ade ckp ngan napi dah

*napi a.k.a moka

aku: mane ade, nie kitorg nk p amek ko nie hah....

wan: ko kat mane nie???ngan sape ag???? (gelak2 sket)

aku: ko taw x kitorg dah depan airpot dah....muahahahhahahahah~ ko mmg kene bayar

2x ganda laaa mcm nie aku nyew minyak.....

wan: aku dah bg taw napi dah....alaaa,saje jew laaaa tue die nk ajak ko dtg dating ke ape...

aku: kpala hotak anda...jauh glew!!!~

wan: ala,die saje memalu jew tue....

aku: dahlaaaa wan...aku taw ahad nie, ko jalan kaki balik UMS...x yah amek teksi....

nie latihan asas jew~ hahahhaaa

wan: eeerrrkkk....~ beklah....

~mangse keadaan semasa~

nie lah ape yg terjadik apabila informasi d terima salah...1s time kot silap amek org....

tarih n mase pon sume slah.....hahahahaha~

apabila alien mule mrepek....aku pon terikot2 dah....kejam moka~

bilew balik, nk mengejar mase sume...ape ag, mrempit smpai UMS mcm lipas kudong laaa~

hahahhah~



No comments: