CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 4, 2011

iTs New YeaR ALReaDy~




well.....
x terlmbat sgt kowt...
slamat thun baru!!!!!!!!~ dgn azam BARU~
hihiihihihih~

thun 2010 dah berjalan pulang balik kg..... kini d ganti dgn 2011 yg agak menarik!!~
n menyingkap thun 2010 nie...mcm2 ade...
suke, duke, masa, manis,kelat etc....ngeh2, tapi its fun when we have something to story
about our life to our future.....

having all my fwen n family through all this year....it always make me feel generate every
moment i breath....
lek lu,jgn sedeh2....
sejak blog ini di bina pada thun 2007, mungkin korunk sume dpt tgk sume prubahan
yg aku tlah lakukan pada diri sma ada dari dlm n luar.....
dari blog lame...ke blog baru nie....dari thun 1 sbg dak FE dah nek thun 2 dah....heheheh~

umo saye pon dah nek 20 going 21....but still young ape!!~ hahahahhhaha
tapi klw masuk thun baru jew....kami akan menyambut 3org berturut2....hihihih~

1st~ akk ipo aku yg 1st, K.HALILAH..... lahir pada 1.jan.... sume 1 kan???n umo pn 31,nice2...ihiihi~ mungkin 1.1.11 yg lepas merupakn ari paling bertuah bagi die...ngeh2


2nd~ my beloved FATHER, MD. HANIPAH MD YASSIN!!! my daddy bebeh...ahahahhaha~ lahir pada 2.jan.... skang umo bapak aku dah 63 dah....saya syg abah saya... ^^


3rd~ nie besday istri spupu aku, K.MAI...lahir pada 3.jan...she nice,n ilike her...hihihih~
n die cumeyl jew...hihihi~ ank die paling cumeyl laa...ngeh2


lastly~ nie besday akk aku, NURLIYANA MD HANIPAH.....my only sis in the world...
agak tegas org nyew but nice 4 a "little" sis like me...ngeh2
owh, she the only one that lamabat lahir sket...lahir pada 23.jan..n now she 29...
love her...hehehhe~ ^^ (slalu blanjew DOMINO...like2)


nie jew laaaa thun baru untuk aku thun nie...bnyak ahli2 baru...
tapi akan d perkenal kan on next post lew... bnyak sgt plak aku bebel cni...ngeh2~

azam baru???? SECRET! =p


2 comments:

Idil said...

azam baru,diet

HusnaSenn said...

ko laa..
dekat2 sket...
bleh aku "gigi biru" kew...
hohohohoH~