CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 20, 2011

DruGs NIce!~



wow~
this two thing that make me feel so addicted with it.....

1st thing is....................


wahahahahha~
nie sume salah mizah a.k.a si bilis~ die men dari mane tah...nek geram aku.....
mule2 tue aku tgk die men jew...
bile aku blek bilik, dok depan laptop...dok bosan2...
aku try laaaa men jap, skali tue,aku men x benti2.....lepas satu2 aku men bende nie....
x de laaa mencabar mane, tapi menguji kesabaran jew laaa....
aku dok berlawan dengan bilis nie hah..takat nie die level ag tgi dari aku.....
tapi aku akan tros mengejar!!!!~ mauuahahahahha~ (sawan smpai dah!)

2nd thing is this..............

walaweh, rugi x de ank beno nyew...muahahahhahahaha~ (tiba2)
bapak gilew geram aku stiap kali aku tgk gambo2 diorg....
ain tue umo 7buln, haziq dah 1thun lbeh laaaa~

haziq nie kan,pemalu glew taw klw jumpe..ngan aku pon(sbb x slalu sgt jumpe)...
mule laaaa tergedik2 blakang mak pak die laa,,atuk die laa.....kompius2...
pas2,die paling x mo aku dekat ngan die (tapi klw aku bawak kete,suke laaa plak!!!~)
sampai ade satu hari nie, die dah nk balik umah die,aku saje2 nk acah die nk pegang die ke...
tetbe die nie yg cme reti ckp "tata" je, tros leh ckp "tanak"...hahahhahahah~
terer x aku mengajar budak2 berckp??? =p

ain nie kecik ag,x leh nk wat ape sgt.....
tapi kan, die nie bnyak glew ckp...suke org layan die.....klw bgun pagi, bising nyew~
bukn laaa bising melalak ke ape tapi sebok ckp2 ngan mak pak die....
"buurrrr", "ekeke", n ade sound die yg sweet~ heheheheehe
kitorg klw ain nie nangs,kitorg panggil die MOGLI~ (ade dlm cite jungle book)
sbijik dol, ahaks....mak aku yg ingt kan....ngeh2


No comments: